Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

Tråkig dag

Av Enzo - 4 augusti 2008 15:36

Idag har det regnat och blåst mycket. Jag har ägnat en stor del av dagen inne. Sovit och tuggat på ben. Husse har jobbat och matte har haft ont i huvudet och känner sig trött och slö. Vi har bara gjort det absolut nödvändigaste idag. Det har bara blivit korta kisserundor och in och ut i trädgården. Får se om vädret blir bättre framåt kvällen. Vad jag förstod på matte, så verkade det som att det skulle vara lite dåligt väder hela veckan. Husse, som har börjat jobba bryr sig nog inte så mycket. Matte har ju oxå börjat, men hon är hemma dagtid hela denna veckan. Husse ska vara hemma tills matte slutat jobbet på morgonen, så att E+T kan få längre sommarlov. Kanske åker vi och hälsar på mattes mamma imorgon? Vi får se vad vi hittar på. Människovalparna har varit ganska rastlösa och stimmiga idag, då de inte har kunnat vara ute och leka så mycket. Matte tycker att jag är väldigt duktig och tålig med barnen. Särskilt "VildaTilda" kan vara på mig lite mycket ibland. Hon vill bara väl och kela och så, men jag behöver ju lite lugn och ro oxå. Men matte brukar säga till dem att jag ska få vara ifred.Nu ska jag tugga lite mer på mitt ben och kolla när matte lagar middag. Snart kommer husse hem. VOFF VOFF // Enzo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Enzo - 5 november 2008 12:19

Idag tänker jag lite extra på dig Enzo, jag har tittat på foto från sommaren. Jag har nog fortfarande inte fattat för allt gick så fort. Men vi saknar dig så mycket! Lillmatte gråter ofta och längtar efter dig och idag har det kommit över mig också, ...

Av Enzo - 2 oktober 2008 13:17

Detta som egentligen var Enzos blogg...... Som skulle handla om hans liv. Nu blev det så här istället. Det är så tråkigt och saknaden efter honom är så stor. Jag saknar våra långa promenader, träningen,sällskapet, hans glädje när man kom hem, alla my...

Av Enzo - 4 september 2008 12:32

ENZO JAG ÄLSKAR DIG!!!! Varför blev det så här? Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan! Du finns överallt, vad jag änn gör så är du "där". Glöm aldrig att vi älskar och saknar dig! Du får det bättre så här, slipper lida.... vi ville inte att du s...

Av Enzo - 1 september 2008 09:26

Voff! Förlåt jag ska sluta att lova, att jag ska bli bättre på att blogga, när jag inte kan hålla det. Tiden räcker inte alltid till, matte och husse jobbar, barnen ska ha sin tid och så är det ju jag som vill ha min tid =O). Promenader, kel, och hjä...

Av Enzo - 22 augusti 2008 10:31

HEJ!! Oj, vad det har uppdaterats dåligt *skäms*. Nu är vardagen tillbaka igen jobb, dagis och skola..... Eftersom matte oftast jobbar nätter, har jag matte hemma för mig själv om dagarna och det tycker jag är jätte mysigt. Innan husse och människova...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards