Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Enzo - 5 augusti 2008 18:49

Hallå!=)

Jag har precis kommit hem från en promenad med matte. Det var skönt att komma ut lite. Det har varit så dåligt väder ute idag oxå. Men ut måste man ju iallafall...... även om matte tycker att det är betydligt skönare när det inte blåser så mycket. jag bryr mig inte så mycket om villket, tycker bara att det är skönt att komma ut. Nu när människovalparna har sommarlov och husse har jobbat har det fått bli kortare rundor dagtid. Matte vill inte lämna E+ T ensamma och de orkar inte gå så långt. De brukar cykla med oss när vi promenerar, men idag och igår har det blåst för mycket för att de skulle vilja cykla. Alltså har det blivit korta turer och de längre rundorna har blivit framåt kvällen när husse har kommit hem. Jag ville träffa Irra idag och Irra ville träffa mig, men det gick inte att få ihop det så att det passade både Filippa och matte. Kanske imorgon????


Det blev aldrig av att vi åkte till Mattemor idag, vi åker imorgon när matte jobbat istället. Det blir nog en tur i skogen där. =)

Annars har det varit ganska så tråkigt idag oxå. Jag har gjort allt för att få mattes uppmärksamhet. Hämtat toarullen, skällt lite och tom. så grävde jag upp rabbatten.....Matte blev lite sur då. Jag undrar varför? Jag har ju hört att matte och husse har tänkt att göra om i trädgården så småningom, så jag tänkte ju bara vara snäll och påbörja arbetet....*suck* vad matte är otacksam!


Vad har ni gjort idag då?


PUSS// Enzo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards