Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Enzo - 3 augusti 2008 21:43

Tänkte bara visa er några bilder på hur jag såg ut när jag var yngre och mindre.

Av Enzo - 3 augusti 2008 20:38

Nu har jag och matte precis kommit hem från en långpromenad. Det var skönt ute. Matte och jag tränade lite med klickern och det fungerade jättebra. Matte tyckte att jag var riktigt duktig. *Stolt*


Annars har vi varit ute mycket idag, var med matte, husse, E och T och gick en liten runda i Tivoliparken där det var "Barnensdag". Matte och de andra åkte in själva först och jag var ensam hemma. Sedan kom de hem för att hämta mig och matte skulle byta skor.Hon hade trampat i en hästskit *fniss*. Förstår inte att hon tycker att sådana delikatesser luktar illa.....

Nåväl, de kom alltså hem och hämtade mig och jag fick vara med en kort stund i tivoliparken. Där såg jag något som såg mycket konstigt ut, en hund som stod blixtstilla. Jag gick fram för att hälsa, men den rörde sig inte alls och jag blev nästan lite rädd för den. Men sedan gick matte fram och klappade den och visade att den inte var farlig. Det var tydligen en staty, en liten kalv. Så då vågade jag oxå hälsa.


Ja, just det jag har ju lovat att berätta hur jag hade det på semestern. =)

Jag har haft det bra, personalen var snäll, hotellet var fint och jag fick gå på promenader och leka med en massa kompisar. Familjen hade oxå haft det bra i Göteborg.=) Jag blev så glad när de kom och hämtade mig igår. Kom lite glädjeskvättar på mattes skor. Så nu har hon ett par som jag har pinkat ner, och ett par med hästskit.......;)


Imorgon börjar husse jobba, men matte och E+T är lediga. Undrar vad vi ska göra då? Jag hoppas på bad, men har inte kollat vädret.


Ha det bäst tills vi  hörs igen! KRAM Enzo


Ps. Det vore kul att veta vilka som läser min blogg och hur ni hittade hit. Lämna gärna ett litet tassavtryck ;) DS.


KALVEN

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards