Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Enzo - 13 augusti 2008 20:32

VOFF!!! =)

Ledsen att bloggen har uppdaterats dåligt.

Har varit hemma med matte och lillmatte E, idag.

 När matte hade kommit hem från jobbet imorse åkte vi direkt ut till skogen.

Matte och lillmatte la ett spår åt mig, jag var så ivrig på att börja spåra när jag hade fått på selen, att matte knappt orkade hålla mig. Men trots att matte inte är så stark, så lyckades hon lugna mig och hålla emot. Annars gick det bra, förrutom att jag snurrade in mig i några buskar. Det var ganska tätt med buskar och träd. Innan vi körde hem gick vi en promenad, det var så soligt och skönt ute.


Idag har jag fått en ny leksak en sk Kong. Den ska vara väldigt "bittålig", men jag undrar om inte jag ska lyckas ha i sönder den oxå ;).

Hitentills har matte och husse inte lyckats hitta någon leksak som håller för mig. Har du något bra tips på leksak som håller för mig? Traktordäck kanske? ;)


Imorgon är matte ledig, men jag ska tydligen passa huset, för matte och människovalparna skulle tydligen iväg. *suck*


Ha en skön kväll! Kramar // Enzo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards