Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Enzo - 4 augusti 2008 22:32


Av Enzo - 4 augusti 2008 15:36

Idag har det regnat och blåst mycket. Jag har ägnat en stor del av dagen inne. Sovit och tuggat på ben. Husse har jobbat och matte har haft ont i huvudet och känner sig trött och slö. Vi har bara gjort det absolut nödvändigaste idag. Det har bara blivit korta kisserundor och in och ut i trädgården. Får se om vädret blir bättre framåt kvällen. Vad jag förstod på matte, så verkade det som att det skulle vara lite dåligt väder hela veckan. Husse, som har börjat jobba bryr sig nog inte så mycket. Matte har ju oxå börjat, men hon är hemma dagtid hela denna veckan. Husse ska vara hemma tills matte slutat jobbet på morgonen, så att E+T kan få längre sommarlov. Kanske åker vi och hälsar på mattes mamma imorgon? Vi får se vad vi hittar på. Människovalparna har varit ganska rastlösa och stimmiga idag, då de inte har kunnat vara ute och leka så mycket. Matte tycker att jag är väldigt duktig och tålig med barnen. Särskilt "VildaTilda" kan vara på mig lite mycket ibland. Hon vill bara väl och kela och så, men jag behöver ju lite lugn och ro oxå. Men matte brukar säga till dem att jag ska få vara ifred.Nu ska jag tugga lite mer på mitt ben och kolla när matte lagar middag. Snart kommer husse hem. VOFF VOFF // Enzo

Av Enzo - 4 augusti 2008 09:54

Bada idag! Haha, hade inte kollat hur vädret skulle bli. Jag blir om inget annat duschad i regnet idag, för här ööööser regnet ner........

Blir nog en inne mysdag idag. Nåväl en och annan kissepromenad blir det väl.......Jag återkommer lite senare. KRAMIZZAR Enzo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards