Alla inlägg den 21 juli 2008

**

Av Enzo - 21 juli 2008 23:04

Av Enzo - 21 juli 2008 19:56

Oj, oj, oj nu är jag trött! Jag har varit på utflykt med Irra, vi var på stadsbesök. matte tyckte som sagt att vi skulle miljöträna. Vi bor ju lite mer på landet eller vad man ska säga. Eller i ett villaområde närmare bestämt ;). Enligt matte är det bra att träna på att vistas i olika miljöer.

 Daten med Irra gick bra, vi strosade lite i stan och småpussades lite (jag slickade Irras mungiper;) Tycker så mycket om henne.:O)


Efter en stund kände vi oss varma och våra "mattar" tyckte att vi skulle åka och bada i Hammarsjön. Men först hämtade vi Laban- gammelmannen hemma hos Irra för han ville oxå följa med. Det var skönt att bada och skoj att hämta bollen i vattnet. Jag gillar att bada, men ni skulle sett Irra! Hon var alldeles tokig i det, simmade långt ut. Tuff tjej, man träffat;).


Alla som känner mig vet att jag älskar att leka, att jag skulle kunna busa hur mycket som helst. Jag kanske är lite väl "på" ibland, vill liksom ha igång alla, leka med alla. Idag när vi var nere vid sjön, ville jag busa med "gamla" Laban och han tyckte att jag var jättejobbig, så jag fick mig ett nyp vid ögat. Kanske jag lärde mig en läxa nu!? Matte och Filippa blev lite oroliga, för det rann lite blod vid mitt öga. Men matte har tvättat det med koksaltlösning och det ser inte så farligt ut. Nu har jag ätit och duschat av mig och de goa människovalparna har stoppat om mig med en filt, kände mig lite frusen efter duschen. Nu ska jag bara ligga här och slappa resten av kvällen. Blir väl bara en liten kisserunda innan hundbädden kallar för natten.........


Pussar och kramar Enzo **************************************************
**************



Av Enzo - 21 juli 2008 11:02

skulle bara kika in lite snabbt. Jag ska snart ut en runda. Hoppas att vi får bättre väder idag. Lite senare idag ska jag åka in till stan och träffa Irra (och Laban?). Vi ska miljöträna säger matte. Träffa folk och andra hundar eller något i den stilen.......? Men jag lovar att berätta mer när jag kommer hem. På återseende! // Enzo


En kommentar gör mig glad!* Viftar och svänger med svansen* =O)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards