Alla inlägg den 27 juli 2008

Av Enzo - 27 juli 2008 17:43

Ännu en varm dag med strålande sol från klarblå himmel.=)

Jag är väl kanske tråkig, men just nu är det mest stranden och bad för hela slanten. Det finns inte så mycket för mig att göra mer änn bada och slappa i skuggan. Idag var det mer folk på hundbadet änn någonsin, super nyttig träning för mig. Det gick bättre med passivitetsträningen idag. Jag lär mig mer och mer att kunna slappna av. Efter badet köpte Matte och husse och deras valpar glass. Jag låg under ett bord i skuggan och vilade.


Sedan vi kom hem har jag bara sovit och tagit det lugnt. Värmen tar hårt och hela "flocken" är trött. Inatt börjar matte jobba igen, efter att ha haft semester. =( Matte har rejäl ångest över det..... men som tur är hon ledig mycket dagtid iallafall, eftersom hon mestadels jobbar journätter och kan sova endel på jobbet=). Så vi ska nog kunna hitta på en hel del roliga saker iallafall=). Husse har semester nästa vecka oxå.


Långpromenaderna får vänta, nu när det är så varmt, det får bli kortare kisserundor. Motion får jag tillräckligt i vattnet ändå. Men vi får väl se hur länge värmen håller i sig, det skulle väl bli sämre igen eller?


Blöta pussar// Enzo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards