Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Enzo - 28 juli 2008 19:51

Hej mina vänner=)!

Efter frukosten idag började det packas badväskor och badkläderna åkte på (Nej inga badkläder på mig *fniss*). En promenad med husse och jag var övertygad om att jag skulle hoppa in i bilen och åka till hundbadet. Tror ni att jag blev besviken, när matte sa att jag skulle vara hemma och "passa huset"? Tydligen tyckte de andra att jag behövde en dag hemma, en dag att träna på att vara själv. *suck* jag som så gärna hade velat bada. De andra åkte till beachen och lämnade mig hemma!!!!Fast oss emellan måste jag erkänna att det faktiskt var ganska skönt att vara hemma och vila. Det har ju blivit mycket bad de sista dagarna.


Med andra ord har detta varit en ganska slapp dag för mig. Spelade lite fotboll med husse i trädgården precis. det är ju lite svalare nu på kvällen. Husse gav mig hans läderkula, vet ni hur länge den var hel? Max 5 minuter. jag tar i sönder alla leksaker direkt. Leker ganska hårt med dem. Husse trodde att läderkulan skulle vara ett tag..... men inte för mig *fniss*


Har du något tips på en bra TÅLIG leksak, som matte och husse kan skaffa åt mig?

SYNS VI IMORGON IGEN?

VOFF VOFF // Enzo

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards