Alla inlägg den 23 juli 2008

Av Enzo - 23 juli 2008 21:01

Ursäkta bildkvalitén, tagna med telefonen.....=(

Av Enzo - 23 juli 2008 19:52

 Får tyvärr bli en gammal bild igen, här är jag 4,5månader! Ska se om jag kan fixa en nyare bild lite senare......



 Godkväll!

Då ligger man här lite lagom trött igen. Jag har varit med familjen på utflykt idag. Vi har varit på Ivö och gått. För att komma över till Ivö måste man åka färja, en sådan där färja som går på kedja. Så nu har man åkt "båt" oxå;).

Det var härligt väder och mysigt att gå längs vattnet. Vi stannade och fikade och jag badade lite. Det var bättre att bada idag, för det var klarare vatten, inte lika "sumpig" botten som vid Ekenabben (Hammarsjön).


Innan vi åkte till Ivö var vi borta på veterinärmottagningen och vägde mig. Vågen därhemma "pallade" inte för både mig och husse längre;), så sist vi vägde mig var jag 18 veckor och vägde 25 kg. Gissa vad jag vägde nu! 36kg! Välhemma kolllade de även mankhöjden. 69cm. Så jag är verkligen en stor kille. Matte och husse undrar var detta ska sluta. ....;)

Imorgon blir jag 6månader och förtillfälligt ser jag väldigt långbent och ranglig ut, påstår alla. Matte och husse brukar säga att jag ser ut som en kalv;). Och alla påpekar mina enormt stora tassar, undrar när jag ska växa i dem?;)


En riktigt skön dag har jag haft, låg ute i trädgården innan och tuggade på min present från Basti, dvs märgbenet jag fick igår. Det var MUMS!


Ha det bra alla mina läsare! (Har jag några?) Puss & kram // Enzo



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards