Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Enzo - 31 juli 2008 22:34

VOV VOV

Idag har vi varit och tittat på det där hundhotellet jag pratade om. Där var många snälla hundar att hälsa på. Tror att jag kan få det rätt bra där. Vi fick titta runt på hotellet och prata med hotellpersonalen. Vi lämnade vaccinationsintyg och försäkringspapper. Så imorgon kl 9.00 checkar jag in.

Jag har förstått att matte och husse är lite nervösa det är ju första gången de är ifrån mig (förrutom när jag passar huset). Men vi får hoppas att det går bra.


Efteråt körde vi ner till hundbadet för att möta upp mattemor och mattefar som hade passat Elina och Tilda. Idag var det väldigt varmt och skönt i vattnet tom. matte, som annars är en badkruka badade.


Ikväll har jag mest sovit och tittat på matte, som har packat till imorgon.

Ha det så bra, imorgon blir det antagligen ingen bloggning. Men jag lovar att berätta om min semester när jag kommer hem. KRAMAR// Enzo



Här är en bild på min arbetskamrat Hulken, som jag skrev om tidigare.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards