Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Enzo - 29 juli 2008 22:28

Hej på er! =)

Hoppas att allt är bra!!??

Med mig är det bra . Idag har matte jobbat, så det har varit jag, husse och lillmattarna. Imorse tog jag och husse en långpromenad, innan det hade hunnit bli för varmt. Annars har det varit hemmadag med mycket tid i trädgården.


Jag har något jätteroligt att berätta för er! Jag har fått veta att jag har en storebror som heter Rusco. Vi har samma mamma och pappa, men Rusco är 2 år äldre änn mig. Alltså är vi inte kullsyskon men helsyskon ändå.Jätteroligt Jag har sett bilder på Rusco och han är lik mig, fast han är mer bruntecknad. Hans matte berättade att han oxå hade haft enorma tassar när han var valp. Nu väger han mellan 45 och 50kg och är 75cm i mankhöjd. Undrar om jag blir lika stor? =) Jag berättar kanske mer om Rusco en annan dag. Nu är jag jätte trött och ska gå och sova.


Imorgon ska jag berätta en annan sak, jag tjuvlyssnade på matte och husse idag.......På Fredag händer något, men jag håller er på halster och återkommer imorgon.....


PUSS & KRAM // Enzo


Så här såg det ut idag, när vi skulle fylla på fodertunnan med ny mat.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards