Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Enzo - 25 juli 2008 17:59

Ännu en dag i paradiset....eller jag menar på hundbadet. Det är nog det absolut roligaste jag vet. Jag blir bara vågligare och vågligare och ger mig längre och längre ut. Är så fokuserad på bollen som matte och husse kastar ut i havet. Jag skulle nog kunna göra vad som helst för den där bollen.....om jag bara förstod vad de vill att jag ska göra;). Jag varken hör eller ser de andra hundarna när vi är där. En hund kan springa fram till mig, men jag ser bara bollen och den som kastar den.


Har sedan legat i skuggan under plommonträdet i trädgården och tuggat på ben. Lekt lite med "lillmattarna".

Ska det sköna sommarvädret börja nu när matte snart ska börja jobba? Tur att hon oftast jobbar journätter och kan vara mycket med mig om dagarna iallafall. Vi vill ha fler sköna dagar på stranden. Nu är det Fredag med hämtmat och godis för resten av min flock. Undrar om jag oxå får en skål med godis?;). TREVLIG HELG! //Enzo



Tog lite bilder med telefonen på stranden, men har inte hunnit lägga över dem på datorn ännu. Men jag bjuder på en annan bild från härom morgonen så länge.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards