Direktlänk till inlägg 20 juli 2008

Rulla tassarna..........

Av Enzo - 20 juli 2008 09:25

Nu har jag vaknat och ätit frukost. Har även varit ute i trädgården och kissat.


Det är lugnt och tyst här i huset. Inga barn som stimmar. Matte och Husse dricker sitt morgonkaffe och jag väntar på att komma ut en runda.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer......eller jo, förresten! Det plingade i Mattes mobil innan och vet ni!? Det var Filippa och Irra som undrade om vi ville träna och busa idag. Tjoho, om jag vill, finns det något roligare änn att få busa? Men det blir inte förräns ikväll. *suck* vad ska jag göra tills dess? Ligga här och rulla tassarna?

 När mina älskade syskon, eller nästan syskon dvs. Matte och Husses barn är hemma händer det alltid saker. Alltid någon som vill busa eller kela. Men nu är de ju som sagt inte hemma......

Matte och Husse har lovat att vi ska åka till Storegård hundpark någon dag. Är det någon som har varit där? Vi har aldrig varit där. Men jag tjuvkikade på deras hemsida och det såg kul ut.  http://www.storegard.se/ 


Nej, nu står matte och viftar med kopplet och ropar att det är dags att gå ut. Ha en bra dag, så återkommer jag lite senare. Blöta pussar //Enzo



Kameran är stendöd, så det får bli en gammal bild tills vi skaffat en ny=(

 
 
Irra

Irra

20 juli 2008 21:12

Jag är stolt över att du har ett så viktigt jobb! :)
Det är 'gamle chifen' som jobbar här hemma, jag ska få göra det sen när jag blir stor säger matte..
Kram //Irra

http://denvilda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Enzo - 5 november 2008 12:19

Idag tänker jag lite extra på dig Enzo, jag har tittat på foto från sommaren. Jag har nog fortfarande inte fattat för allt gick så fort. Men vi saknar dig så mycket! Lillmatte gråter ofta och längtar efter dig och idag har det kommit över mig också, ...

Av Enzo - 2 oktober 2008 13:17

Detta som egentligen var Enzos blogg...... Som skulle handla om hans liv. Nu blev det så här istället. Det är så tråkigt och saknaden efter honom är så stor. Jag saknar våra långa promenader, träningen,sällskapet, hans glädje när man kom hem, alla my...

Av Enzo - 4 september 2008 12:32

ENZO JAG ÄLSKAR DIG!!!! Varför blev det så här? Du kommer alltid att finnas i våra hjärtan! Du finns överallt, vad jag änn gör så är du "där". Glöm aldrig att vi älskar och saknar dig! Du får det bättre så här, slipper lida.... vi ville inte att du s...

Av Enzo - 1 september 2008 09:26

Voff! Förlåt jag ska sluta att lova, att jag ska bli bättre på att blogga, när jag inte kan hålla det. Tiden räcker inte alltid till, matte och husse jobbar, barnen ska ha sin tid och så är det ju jag som vill ha min tid =O). Promenader, kel, och hjä...

Av Enzo - 22 augusti 2008 10:31

HEJ!! Oj, vad det har uppdaterats dåligt *skäms*. Nu är vardagen tillbaka igen jobb, dagis och skola..... Eftersom matte oftast jobbar nätter, har jag matte hemma för mig själv om dagarna och det tycker jag är jätte mysigt. Innan husse och människova...

Ovido - Quiz & Flashcards